http://hverdags-blogger.blogspot.no/

søndag 20. desember 2015

Snart jul




Har begynt så vidt å pynte.  Vi har totalrenovert kjøkkenet, tak,vegger, skap,møbler og varmekabler i gulv



Har endelig fått smalere vindu slik at vanlige gardiner blir fine.  Før hadde vi vindu på 150 cm. Fant aldri gardiner som passet, alle virket for små.
Bordet måtte spesialbestilles og lages for vårt kjøkken, får det dessverre ikke før nyttår.  Gleder meg.

 Har ikke fliser lenger, jeg elsker denne veggen.  Hadde mye slikt der jeg vokste opp .  Patenten jeg fant på bak vasken elsker jeg.  Bildet av barnebarn bak et plexiglass.  Jeg nyter det.
Passet minste barnebarn i dag og vi gikk tur til butikken,  Han er så blid. Ingen sutring, og så lik mine gutter.  Jeg elsker ham.
Kan ikke få nok klemmer og gleder meg til årene fremover. Og sikkert mange nye barnebarn.
Jeg er så glad i barna, svigerbarna og barnebarna, er så deilig at jeg ikke har noe ansvar lenger, bare kosetid.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar