http://hverdags-blogger.blogspot.no/

mandag 2. juni 2014

Terrassen min

Nydelige dager vi har hatt den siste tiden. Egentlig har vi hatt sol og opplett siden januar.  Jeg har malt og div. småting. Nå fikser og rydder jeg terrassen

 
Har skrudd plankene fra hverandre og på igjen. I vinter hadde jeg skøytebane på terrassen.  Vannet rant ikke vekk, heller ikke rusket.  På endene hadde jeg tidligere en benk, er jo halvmeteren ned.  Nå har jeg laget blomsterbed, eller min Per.  Ble et flott et.  Tidligere hadde jeg dette
 
 
 
Herlig, jeg er så glad i sommeren.



Og dette blir det siste, i hvert fall denne sommeren. Har drivhuset fullt av tårer, geranium, Cosmos,og div begonier.  Gleder meg til de skal i jorden
 
I enden på denne blomsterkassen har jeg plntet et epletre som passer for krukker på altaner.  Det vokser ikke utover og eplene kommer rundt stammen.  Passer til meg og min Per.
 
Terrassen ble høytrykkspylt i dag, så den kan oljes i uken som kommer.  Gleder meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar