http://hverdags-blogger.blogspot.no/

onsdag 21. mai 2014

Blomsterhamstring

Gikk amok i dag hos Toppe gartneri.  De hadde gode tilbud, så da jeg skulle betale ble prisen like oppunder 1000,. kroner. Men i grunnen synes jeg at jeg var verdt alt sammen

 Kjøpte en del geranium og riddersporer.  Er så lei av sneglene som spiser opp blomstene mine.  Disse rører de i alle fall ikke





Men mange blir sneglemat, som surfinaen, lobeliaen og margerittene.  Men jeg skal prøve å
passe på likevel.



Så måtte jeg handle paprikaplanter.  Stoppet da hos Åsane Hagesenter. De hadde ikke agurkplanter.  Paprikaplantene var store og dyre, kjøpte dem likevel. Jeg kunne ikke motstå denne sitrusplanten heller i dag. Jeg handlet for kr 500,- her.  Uff nå har jeg brukt masse for mye penger selv om det er meg velll unt


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar