http://hverdags-blogger.blogspot.no/

fredag 4. april 2014

Mitt drivhus ser ut som østeuropa



Min samboer er snill. I fjor måtte vi fyre hele døgnet for å holde varme i drivhuset.  Vi brukte opp parafin som var til overs fra oljefyren vår i stuen.  Fjernet tanken som lå nedgravd i hagen.  Vi hjalp naboen også, så nå har vi 800 liter parafin som vi kan bruke på drivhuset.

Resultatet i fjor var nedsotet drivhus, så i år har samboeren laget skorstein i drivhuset.  Og så ville han ha så langt røykrør som mulig, fordi det også ga fra seg varme.  Skulle ikke tro at jeg fikk plass til alt, men det gjorde vi, bare se her


 Det ser ihvertfall ut som jernverket i Mo i Rana.  Heldigvis kan jeg ta rør og brenner vekk om sommeren.  Og det finnes ikke sot på vinduene i år.


Vi rev vekk alle blomsterbedene som jeg hadde snekret i fjor, høgde vekk gulvet og laget bedene under gulvnivå.  Da håper jeg at vi slipper grønske på gulvet.
drivhus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar