http://hverdags-blogger.blogspot.no/

mandag 7. april 2014

Karneval

Hjelp, husker jeg at jeg tenkte.  Min sønn dro frem en lapp til meg ved leggetid og på den stod det at det skulle være karneval neste dag.  Jeg stupte i lekekassen hans for å se hva som kunne brukes, ja jeg fant noe jeg kunne bruke, men ordet er forbudt idag (jeg var nødt å slette ordet da google sier bloggen er en fare 31.12.21.  Husket jeg klippet av ermene på noe han hadde fått, sydde lampeskjermfrynser på bak og tegnet dødningsskaller på både vest og bykse med tusj.  Han var så kry med leppestift og øyenskygge i div. farger.
Det lønner seg å ha et lite lager på lur av alt.  Det ble ikke siste gangen han glemte å vise meg hva de skulle gjøre dagen etter.  Gogutten til mamma!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar