http://hverdags-blogger.blogspot.no/

torsdag 23. januar 2014

Garn i løpet av en uke

Jeg elsker garn, Har tatt litt over i det siste, Bestillte dette fra Sandnes ullvarefabrikk. Det var så mye at jeg slapp frakt.



Så var jeg en tur på Spar-kjøp. Måtte ha noe garn som ikke var ull, Her var mye fint, men marine i akryl, det hadde de ikke.



Jeg gikk da en tur på en liten garnbutikk vi har i Loddefjord, Da fant jeg et teppegarn i akryl som var det meste som lignet på marine.  Oii dette ble mykt og godt. Jeg er spent på om det blir godtatt av den lille som ikke tåler ull på huden.






Idag vekket DHL-bilen meg kl 09.00. Da kom garnet fra Tyrkia som jeg bestillte igår
.Ikke der heller var det noe i marine. Noe av dette var nesten grønt.  Ikke lett oppgave, men barnebarnet bruker som oftest å like det jeg kommer med.

Så er spørsmålet. Hvor får jeg kjøpt akryl eller myk bomull i fargen marine?

2 kommentarer:

  1. Hei så mye garn og da har du noe og henge i og strikke av.eg har blått akrylgarn liggende og vet ikke hva eg skal bruk til eg bestilt feilfra sparkjøp og to andre farger.er mørk blå ikke helt marine .kan send deg bilde vist intrissert få for 5 kr nøste.har 5nøster.eg strikker litt men blitt nå og da og ønsker deg en fin strikkeuker fremover.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det kunne jeg tenkt meg, vet ikke hvorfor de ikke har marine i akryl lenger

      Slett